منتدى الهداية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الهداية

البوابةالبوابة  التسجيلالتسجيل  أحدث الصورأحدث الصور  دخولدخول  الرئيسيةالرئيسية  

نكت مصريه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mahmoud
عضو نشيط
عضو نشيط
mahmoud

ذكر عدد الرسائل : 127
مكان السكن : PORT SAID

نكت مصريه Empty
مُساهمةموضوع: نكت مصريه   نكت مصريه Icon_minitime2007-04-15, 9:31 am

سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك

ظابط بيسأل عسكرى :السهرة إيه النهاردة
قاله:اخترنا لك
رد الظابط:أيه!!!؟
العسكرى:إخترنا لسياتك ياباشا!!!

واحد مسطول بيقول لصاحبه مش عارف يأ أخي عود الكبريت ده ما بيولعش ليه مع إنه لسه مولع من شوية

ايه الفرق بين الاسبوع وموس الحلاقة والصحراء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الاسبوع فيه حد ، والموس فيه حدين ، والصحراء ما فيهاش حد

زرافة و فيل وأسد وفأر وثعلب وارنب ماشيين في الغابة ، وقعوا كلهم في حفرة إلا الزرافة ،قالولها :جيبي لنا حبل. قالتلهم :ما فيش. قالولها :إحنا جعانين عايزين ناكل .قالتلهم: ماعرفش أجيب لكم أكل. قالولها: والعمل؟ قالت لهم: كلوا أضعفكم ..... قام الفأر نط مفزوع وقال لهم : اللي حيقرب من الأسد حيعرف شغله

· تايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع اية اسرع طريق اروح بيه للمستشفى ؟؟ قالوة غمض عينك وعدى الشارع

· واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقة صحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل ، وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى
محب حبيب الله
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
محب حبيب الله

ذكر عدد الرسائل : 80
مكان السكن : القاهره
العمل : مهندس

نكت مصريه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مصريه   نكت مصريه Icon_minitime2007-04-19, 11:53 pm

ههههههههههههههههههههه
بجد نكت جميييييييييييييييييله جداً
ألف شكر يا عم محمود بس ليه طلب عندك ياريت لو تعرف كل أصحابك اللي على النت بالمنتدى
وشكراً
https://alhdaya.forumarabia.com
mahmoud
عضو نشيط
عضو نشيط
mahmoud

ذكر عدد الرسائل : 127
مكان السكن : PORT SAID

نكت مصريه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مصريه   نكت مصريه Icon_minitime2007-04-20, 4:49 pm

شكرا لمرورك الجميل

واتمني فعلا ان الناس تدخل علي المنتديات الاسلامية عموما